Vi tyckte att det var alldeles för krångligt att komma igång med det tekniska i nya verksamheter, så vi startade Tidla. Genom att tillhandahålla en lösning för hela processen kring bokningar och anmälningar, vill vi bidra till en enklare väg till framgång för all de företag som behöver ta emot och hantera olika typer av bokningar.
Varje verksamhet är unik. Med det i bagaget har vi utvecklat en lösning som vi vet fångar upp många av de önskemål som finns på en modern bokningslösning. För att läsa mer om hur Tidla fungerar för just dig, kan du välja en bransch nedan.
Bokningssidan är det enklaste sättet att låta kunderna boka dina tjänster. Där kan de själva välja bland tider och resurser och hitta det som passar bäst, utan att ta upp din tid.
Antingen använder du en egen domän (webbadress), eller så tillhandahåller vi en åt dig. Den kommer i så fall vara på formatet [din-valda-adress].tidla.se.
Ibland glömmer vi. Det är mänskligt att missa tider. Men med påminnelser minskar sannolikheten för uteblivna besök. Därför har du full frihet att konfigurera påminnelser via SMS och e-post så att det passar just din verksamhet.
E-postmeddelanden ingår obegränsat i alla våra abonnemang, och för SMS tar vi ut en liten avgift som baseras på användningen.
I bokningskalendern finns alla dina bokningar, dina tillgängliga pass och dina resursers tillgänglighet visualiserad. Den ger dig en god överblick över veckans beläggning.
Med Tidla Standard eller Tidla Premium kan du också ansluta dina kalenderappar som till exempel Google Calendar eller Apples iCalendar och på så sätt få upp dina bokningar där.
I Tidla Premium ingår våra bästa analysverktyg som låter dig se din verksamhet från nya perspektiv. Rapporterna ger dig ytterligare möjligheter att förbättra och förändra, men också behålla det som är bra. Med vetskapen om när och hur dina kunder helst bokar blir schemaläggning och personaltillsättning enklare.